Oltiin viikon verran lomareissulla ja viikonloppu Hämeenlinnassa erkkarissa. Tuiskua emme ilmoittaneet kehään, kun karva ei ole pentujen jälkeen vielä kovin hyvää, mutta sunnuntaiaamuna Tuiskulla oli vesikoe. Tähän asti Reijo on käynyt kokeissa, mutta nyt oli minun ensimmäinen KAER-koe päiväni. Helppo oli koiran puolesta mennä kun koira on valmis ja tiesi mitä tehdään, mutta minua jännitti aivan hirveesti, pelkäsin jännityksen tarttuvan koiraankin. Tuomarille sanoin heti että olen ensikertalainen ja sain hyvät ohjeet ja olivat onneksi Reijo, Teija ja Jussikin minua opastaneet ennen koetta, kiitos heille!

Koe meni hyvin ja saatiin Tuiskun kanssa täydet 20 pistettä! Olin todella tyytyväinen Tuiskun hyvään suoritukseen!!

Nyt on Seitan koulutus jo päässyt hyvään alkuun ja neiti kasvaa hurjaa vauhtia.

-pirjo-